Inhoud

Klanttevredenheid
E-Learning
De klanten of cliënten die je als pedicure behandelt, hebben bepaalde verwachtingen.
Ze stellen eisen aan jou en het werk dat je levert. Je behandeling en service moeten van goede kwaliteit zijn. Om te weten of je klanten tevreden zijn over wat je levert en welke verwachtingen zij hebben kun je een klanttevredenheidsonderzoek doen.
Doelen
Als je dit onderwerp bestudeert hebt kun je:
* De definitie geven van de volgende begrippen:
- klanttevredenheid
- kwaliteit
- enquête
* Uitleggen wat het doel van een klanttevredenheidsonderzoek is
* Een klanttevredenheidsonderzoek opzetten, uitvoeren, analyseren en conclusies trekken.
Lesinhoud
Klantevredenheid wat is dat en wat heeft dat met kwaliteit te maken
Hoe kun je klanttevredenheid meten
Klanttevredenheidsonderzoek in de praktijk: hoe ga je dat opstellen
Uitvoeren van een klanttevredenheidsenquete.
Deze e-learning kan thuis digitaal worden gedaan via Amice E-Plaza, je krijgt de lesstof en maakt een opdracht, duur circa 6 uur.
Je vult de aanwezigheidslijst KRP in en kunt deze getekend terugsturen. Als de opdracht voldoende is gemaakt worden de punten toegekend.
Certificaat
Na afronding ontvang je het digitale certificaat klanttevredenheid
KRP accreditatie
Procert: 6 KRP punten
Domein: Ondernemerschap

Data
2020-2021 | start | licentie | |
Klanttevredenheid E-Plaza | Elk moment via E-Plaza | Inlogcode na ontvangst van de betaling | 2 maanden 1x eventuele verlenging 25,00 |
Kosten
2020-2021 | lesgeld |
![]() |
|
Klanttevredenheid | 150,00 NU 110,00 |
Per factuur wordt €5,- administratiekosten in rekening gebracht.
Kosteloos bij toekenning subsidie (bij tijdige inschrijving)
Examen
Deze workshop wordt afgerond met een certificaat
Bij KRP registaratie ontvang je punten. (na goedkeuring)
Bij KRP registaratie ontvang je punten. (na goedkeuring)