Inschrijf- en betaalproces  

De inschrijving verloopt via het digitale inschrijfformulier op de website.
Bij digitaal inschrijven heb je 14 dagen bedenktijd (tenzij de les eerder start).

Per factuur wordt 5,- administratiekosten in rekening gebracht ongeacht het aantal opleidingen/cursussen/workshops waar voor ingeschreven wordt.

Graag het inschrijfformuler volledig en correct invullen aangezien de ingevulde gegevens ook exact zo worden verwerkt op bijvoorbeeld diploma's en certificaten. Betaal je niet zelf maar je bedrijf of een andere partij, dan graag die gegevens gelijktijdig en compleet invullen.
 
BETAALMETHODEN

mbt inschrijfgeld en lesmaterialen 
Na ontvangst van de factuur zel betalen
voorafgaand aan verstrekken van lesmaterialen dient het bedrag bij ons binnen te zijn

mbt lesgeld kun je kiezen uit betaling:
- per factuur ineens (binnen 5 dagen) 
- per automatische incasso machtiging kun je in termijnen betalen (kosten: 5,- per termijn) 
Let op de eerste termijn van het lesgeld wordt gelijk met de eerste factuur van inschrijfgeld en lesmaterialen gefactureerd.

Studenten die een beroepsopleiding bij Amice hebben gevolgd krijgen 5% vaste klantenkorting op het lesgeld.
De early bird actie van 100,- korting op een beroepsopleiding geldt bij inschrijving vóór:
- 1 juni bij beroepsopleidingen die in september starten.
- 1 november voor beroepsopleidingen die in februari/maart starten
Na inschrijving worden de bevestiging en factuur per email verzonden.
Ongeveer 1 week voor start van de opleiding volgt nog een reminder met de laatste informatie.