Klanttevredenheid
E-Learning
De klanten of cliënten die je als pedicure behandelt, hebben bepaalde verwachtingen.
Ze stellen eisen aan jou en het werk dat je levert. Je behandeling en service moeten van goede kwaliteit zijn. Om te weten of je klanten tevreden zijn over wat je levert en welke verwachtingen zij hebben kun je een klanttevredenheidsonderzoek doen.
Doelen
Als je dit onderwerp bestudeert hebt kun je:
- De definitie geven van de volgende begrippen:
- klanttevredenheid
- kwaliteit
- enquête - Uitleggen wat het doel van een klanttevredenheidsonderzoek is.
- Een klanttevredenheidsonderzoek opzetten, uitvoeren, analyseren en conclusies trekken.
Lesinhoud
- Klantevredenheid wat is dat en wat heeft dat met kwaliteit te maken.
- Hoe kun je klanttevredenheid meten.
- Klanttevredenheidsonderzoek in de praktijk: hoe ga je dat opstellen.
- Uitvoeren van een klanttevredenheidsenquete.
Deze e-learning kan thuis digitaal worden gedaan via Amice E-Plaza, je krijgt de lesstof en maakt een opdracht, duur circa 3 uur.
Als de opdracht voldoende is gemaakt worden de punten toegekend.
Certificaat
Na afronding ontvang je het digitale certificaat klanttevredenheid
KRP accreditatie
Procert: 3 KRP punten
Domein: Ondernemerschap
2023-2024 | start | |
Klanttevredenheid E-Plaza | Elk moment via E-Plaza | Inlogcode na ontvangst van de betaling |
2023-2024 | lesgeld |
Klanttevredenheid | 75,00 |
Bij KRP registaratie ontvang je punten. (na goedkeuring)